Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її.
1. Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню, то на пункті видачі посилок поштових служб-партнерів можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки. Якщо по товару виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не відкривайте інші товари з посилки, часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.
2. Якщо проблема виявлена пізніше, звертайтесь будь ласка, за адресою м. Київ ТЦ “Олімпійський” Велика Васильківська, 72 (другий поверх) або за телефоном 097-219-02-01 (з 10:30 до 19:00 щоденно), і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.
3.Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт. В іншому випадку ми можемо прийняти товар, без відшкодування його вартості.
4.Повернення коштів здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту відправки Покупцем повернення. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
5.Обмін та повернення відбуваються за попередньою домовленістю з менеджером, а також за рахунок Покупця. Якщо повернення чи обмін обумовлені неналежною якістю товару, його невідповідністю - транспортні витрати покриває Продавець.
6.Для обміну та повернення звертайтесь, будь ласка, за адресою м. Київ ТЦ “Олімпійський” Велика Васильківська, 72 (другий поверх) або за телефоном 097-219-02-01 (з 10:30 до 19:00 щоденно).
Заміна/повернення товару неналежної якості
При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості або за бажанням ви можете його повернути
У випадку повернення, протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
Заміна/повернення товару належної якості
Згідно з діючими нормами законодавства*, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.
* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).
З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефонами: 099-704-23-86 або 097-219-02-01.