Замовлення інтернет-магазином обробляються щодня до 18:00. Усі замовлення які надходять посля 18:00 оброблятимуться наступного дня. У разі більших термінів обробки замовлення менеджер з підтримки клієнтів повідомить вас про це.
Способи оплати
1. Готівкою або карткою при отриманні. Якщо ви не бажаєте попередньо оплачувати замовлення, у вас є можливість розрахуватись при отриманні посилки на відділеннях Нової Пошти, Укрпошти.
2. Онлайн-оплата банківською карткою при оформленні замовлення. Власники карт Visa та MasterCard можуть повністю оплатити замовлення у момент його оформлення. Даний варіант оплати дозволить заощадити час при отриманні посилки. При зустрічі з кур'єром, менеджерами поштового відділення вам необхідно буде забрати замовлення, попередньо надавши документ, що підтверджує особу одержувача та сплатити послуги транспортних компаній.
3. Безготівковий розрахунок при оформленні замовлення. Ви можете зробити оплату за реквізитами за допомогою банківської карти або у касі банку.
Найменування одержувача: КУЧОВИЙ Є.П. ФОП Код отримувача: 3433114619 Рахунок у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA083052990000026006026700949 Назва Банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Способи доставки
1.Самовивіз з магазину за адресою: м.Київ, проспект Європейського Союзу (Правди), 47 (ТРЦ Retroville). Пункт видачі працює з понеділка до п'ятниці з 10:30 до 19:30 та у суботу та неділю з 10:30 до 19:00. Замовлення зберігається на пункті самовивозу протягом 3х робочих днів, після цього замовлення скасовується.
2.Нова Пошта (Самовивіз) доставка до відділення «Нова пошта». Замовлення з доставкою через "Нову пошту" приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити статус доставки замовлення за допомогою спеціального сервісу "Нової пошти" на сайті компанії.
Якщо ваші плани змінилися, ми зможемо оформити переадресацію посилки з одного відділення Нової пошти на інше в межах міста або в відділення іншого міста, дана послуга Нової пошти оплачується клієнтом додатково.
Зверніть увагу! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 4 робочих днів, після вичерпання цього терміну відправляється назад.
3.Нова пошта (Поштомат). "Нова пошта" повідомить Вас про прибуття посилки в поштомат. Для отримання посилки біля обраного поштомата потрібно включити Bluetooth, в додатку "Нової пошти" вибрати вашу посилку і підтвердити відкриття комірки.
Зверніть увагу! Замовлення зберігається не більше 3 днів, після вичерпання цього терміну відправляється назад.
Замовлення з доставкою через "Нову пошту" приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити статус доставки замовлення за допомогою спеціального сервісу "Нової пошти" на сайті компанії.
4.Кур’єром "Нова пошта". Доставка кур'єрською службою компаній-перевізників в міста України за адресою яку Ви вкажете при оформленні замовлення.
Оплата послуг доставки сплачується окремо згідно тарифів транспортних компаній.